dinsdag 8 mei 2007

hij komt eraan,mijn versatile

Ternavolging van vele anderen ben ik hier ook gestart
met een blog
waarom :enkele jaren geleden kwam ik in kontakt met het ligfietsen
ook deels door het internet ,langs deze weg kan je perfekt informeren
dus vond ik het ook mijn "plicht" om mijn ervaringen door te geven
om ook anderen te stimuleren om er mee te starten

na twee liggers te hebben aangeschaft heb ik in juni 2006 een velomobile versatile
besteld die komt er in juni aan ,hoop ik
de aanschaf ervan had verschillende redenen die ik later nog zal uitleggen

dus als je mijn blog volgt hoop ik dat je erwat aan hebt,en laat niet na om je op of
aanmerkingen te laten weten

later meer

3 opmerkingen:

wim zei

SUcces met de weblog en de versatile

Piet zei

Ben beniewd wanneer je hem krijgt, de mijne duurt dan niet lang meer. Heb zelf (dacht ik) nr 56
Wat voor kleur wordt ie?


gr.

Piet

jowan zei

het word een knalrode ,kleur van de minicooper ,noemt chillired